Svensk Mästare i styrkelyft till Svenskt Kosttillskotts sponsorteam

Svenskt Kosttillskott har ingått sponsoravtal med styrkesportaren Sophia Waldemarson, Svensk Mästare i Styrkelyft 2015 och flerfaldig rekordhållare.

Sophia Waldemarson tränar och tävlar i styrkelyft, med aktuell titel som Svensk Mästare och med siktet inställt på Europeiska Mästerskapen 2016. Hon ingår numera som atlet i Svenskt Kosttillskotts sponsorteam, där hon förses med de produkter hon behöver för att lyckas.

Som elitidrottare är jag noga med kvalité på de kosttillskott jag använder och står för en dopningsfri verksamhet, där jag vill inspirera unga människor att satsa på träning. Jag ser fram emot att vara ansiktet utåt för Svenskt Kosttillskott, meddelar Sophia.

Svenskt Kosttillskott välkomnar henne som en del av sponsorteamet och kommer att stötta henne fram till fortsatta framgångar.