Revolutionerande hälsodryck för immunsystemet

Svenskt Kosttillskott och varumärket Healthwell släpper nu en banbrytande hälsodryck på kosttillskottsmarknaden - Immune Defence hälsodryck med hög dos vitamin C, D och zink. Ett nytt sätt att förtära kosttillskott och som dessutom smakar gott.

Immune Defence blir Svenskt Kosttillskotts nya lansering under varumärket Healthwell. Immune Defence är en lätt kolsyrad hälsodryck med hög halt vitamin C, D och zink, motsvarande mängd som förekommer i högdoserade kosttillskott. Du kan med andra ord ersätta vanliga kosttillskott med denna hälsodryck, och till på köpet få en god förfriskning. Samtliga näringsämnen bidrar till ett normalt immunsystem, och är bland de mest omtalade näringsämnena i detta sammanhang.

Vid lansering finns två smaker att välja mellan; Mild Grapefruit och Ice Tea Peach där den sistnämnda dessutom är sötad med stevia.