Bild - Michael Bergvall

Svenska Fordonsbranschen Välkomnar Sveriges Motorcykelhandlares Riksförbund, (SMR)

Föreningen Sveriges Motorcykelhandlares Riksförbund (SMR) med medlemmar inom professionell MC handel med tillhörande MC verkstäder har anslutit sig till Svenska Fordonsbranschen.

Vi är både stolta och tacksamma över att SMR valt att bli medlemmar hos oss, säger Michael Bergvall, ansvarig för Servicemarknad & marknadsfrågor inom branschföreningen Svenska Fordonsbranschen.

SMR är både en professionell och väl aktad förening inom segmentet MC handel och verkstad. Dessutom en förening med medlemmar som både andas och utstrålar kvalitet och professionalitet. Detta är definitivt en kvittens på att det arbete vi gör och det utbud av tjänster som vårt medlemserbjudande innehåller är anpassat för hela den Svenska Fordonsbranschen.

Bergvall & Joseph Larsson, Ordf. SMR

Bilder nedan är är tagna i samband med de två heldagsutbildningarna i juridik som nyligen genomfördes i Stockholm samt Göteborg. Svenska Fordonsbranschens mycket duktiga jurist Alexander Clomén, Jur. Kand. höll i utbildningen. För att hålla dessa utbildningar är vi noga med att utbildaren har en adekvat utbildning och erfarenhet i de ämne man ska utbilda i.

Juridikutbildning i Stockholm Juridikutbildning i Göteborg

Fakta om SMR:
SMR: s medlemmar (Ca 42st) handlare och verkstäder erbjuder sina kunder bästa möjliga service och högsta kvalitet. SMR ställer höga krav på sina medlemmar när det gäller miljö, ekonomi och kundservice. Därför är SMR-märket en symbol för kompetens, service och rätt pris. - Det är en trygghet för dig som konsument att välja en SMR-ansluten mc-handlare eller verkstad.