Svenska ryttare till Göteborg Horse Show 22-25 februari

Svenska ryttare till Göteborg Horse Show 22-25 februari Här följer en lista på de svenska ryttare och kuskar som kommer att tävla i Scandinavium under Göteborg Horse Show. Internationell hoppning - FEI World Cup Jumping Malin Baryard-Johnsson, Norrköping Rolf-Göran Bengtsson, Tyskland Emma Emanuelsson, Stenkullen Linda Heed, Västerljung Svante Johansson, Varberg Niklas Jonsson, Örebro Erika Lickhammer, Holland Helena Lundbäck, Norrköping Maria Norlin, Uppsala Helena Persson, Stockholm Lotta Schultz, Enköping Siri Swärd, Vikingstad Royne Zetterman, Linderöd Internationell dressyr - FEI World Cup Dressage Jan Brink, Hässleholm Caroline Bonde, Katrineholm Maria Eriksson, Arbrå Louise Nathhorst, Drottningholm Camilla Toll, Malmköping Tinne Vilhelmson, Upplands Väsby Kristian von Krusenstierna, Farsta Internationell fyrspannskörning - FEI World Cup Driving Tomas Eriksson, Båstad Young Rider Krafft Cup 2007 Robin Ingvarsson, Varberg Kim Krog, Rimforsa Ida Jonsson, Vaggeryd Maria Ingvarsson, Varberg Emelie Gärde, Seglora Karolina Lindbom, Fjärdhundra Alexander Zetterman, Linderöd Kim Larsson, Landskrona Morgondagens Vinnare 2007 Kim Krog, Rimforsa Alexander Zetterman, Linderöd Rebecka Wallenstam, Landvetter Eleonor Bellander, Tågarp. Märta Elander Wisten, Särö Tom Krog, Rimforsa Amanda Kjellberg, Borlänge Sofia Rundcrantz, Landvetter Alexandra Bjärne, Skara Elin Uppling, Njurunda Mimmie Faijermo, Vinslöv Douglas Lindelöw, Hörby Johanna Rinnesjö, Linköping Antonia Lönberg, Enhörna Sanne Bergström, Lillkyrka Madelene Wikskär, Läckeby Göteborg Horse Show 22-25 februari www.goteborghorseshow.com Kontaktperson: Lotta Amnestål, presskontakt, 0709-79 56 35