Kom och träffa världsstjärnorna i konståkning

Kom och träffa världsstjärnorna i konståkning

Kom och träffa världsstjärnorna i konståkning i Ericsson Globe fredagen den 1 april kl. 12.00-13.00.

Då är det dags för öppen träning där press är välkommen att intervjua och fotografera åkarna. Deltar gör bland annat följande: Viktoria Helgesson, Laura Lepistö, Sara Maier, Shizuka Arakawa, Adrian Schultheiss, Alexander Majorov, Evgeny Plushenko och Stéphane Lambiel.

Alla åkarna deltar i konståkningsshowen Stockholm Ice som går lördagen den 2 april. Några av åkarna är också aktuella för VM, som går i Moskva 29 april - 1 maj.

För mer information om pressträffen och Stockholm Ice, kontakta:
Joachim von Stedingk
joachim@vonstedingk.eu