Biljettsläpp imorgon: EM i konståkning på hemmaplan

Biljettsläpp imorgon: EM i konståkning på hemmaplan

Imorgon 26 november kl. 09.00 startar biljettförsäljningen inför EM i konståkning 2015. Tävlingarna hålls 26 januari – 1 februari 2015 på Ericsson Globe Arena i Stockholm.

För första gången sedan 1947 arrangeras mästerskapen i Stockholm. Några av världens främsta konståkare tävlar om medaljerna tillsammans med våra medaljhopp. Svenska Konståkningsförbundet är värd för Europamästerskapen i konståkning 2015 i samarbete med Stockholms stad.

Biljetter som släpps 26 november är All-Event-paket. Det inkluderar: Tillgång till alla träningar, med start 26 januari. Biljetter till alla tävlingar, med start 28 januari. Biljett till öppningsceremonin 28 januari. Biljett till den avslutande galauppvisningen 1 februari.

Biljetterna säljs via Ericsson Globe Arenas nya biljettsystem. De och mer information hittar du här: www.europeans2015.se.