illustration av personer som gympar

Välkommen till idrottsdag!

Vi hoppas att vi får träffa dig på en idrottsdag där du har möjlighet att prova på olika idrottsgrenar!

NÄR: Söndagen den 18 september 2022. TID: Klockan 11.00 – 16.00.
PLATS: Friidrottsarenan, Hällåsen, Söderhamn.

Du kommer kunna testa:

● racerunner
● spjutkastning

● löpning
● höjdhopp
● längdhopp
● kulstötning

Anmälan

Du anmäler dig med ett mejl till gavleborg@svenskadownforeningen.se Skriv namn på de personer du anmäler.
Vi vill ha din anmälan senast den 12 september.

Allergier

Vi bjuder på lättare lunch och fika. Skriv i din anmälan om du har någon allergi eller något särskilt önskemål om mat och dryck.

Frågor

Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till Ulrica Östh på telefon 0703676561 eller med ett mejl till gavleborg@svenskadownforeningen.se

Är du inte medlem så kan vi ordna det på plats.

Föreningen har inte någon försäkring för den här dagen utan det är din egen privata försäkring gäller.

Idrottsdagen sker med Svenska Downföreningen avdelning Gävleborg i samarbete med Söderhamns IF Friidrott och Parasport Gävleborg.

Varmt välkomna!

Styrelsen Svenska Downföreningen Gävleborg