Nationaldags picknick med Avdelning Stockholm

Nationaldags picknick med Avdelning Stockholm

Svenska Downföreningen avdelning Stockholm bjuder in till picknick på Nationaldagen den 6 juni kl. 14 vid Stora Skuggan.

• FÖR VEM: Medlemmar i Svenska Downföreningen.
  • TID: Nationaldagen den 6 juni kl. 14
  • PLATS: Vid Stora Skuggan, Stockholm. Vi träffas utanför caféet Skafferiet i Ekoparken.
  • VI GÖR: Vi fikar, kollar kanske på djuren på 4H-gården som ligger precis bredvid och har det allmänt trevligt. Vi tar även med lite grejer för att kunna spela brännboll, kubb, fotboll…m.m.
  • MAT: Vi bjuder på någon enklare mellis-macka och fika.
  • INTRESSEANMÄLAN: Berätta gärna hur många ni blir genom att t.ex. meddela på Facebook (eventet på Avd. Stockholm)eller maila sthlm@svenskadownforeningen.se , så blir det lättare med beställningen av fika.
  • ÖVRIGT: Ta med en picknickfilt eller något annat att sitta på i gräset.

Vi bjuder in till picknick på Nationaldagen den 6 juni kl. 14 vid Stora Skuggan. Vi träffas utanför caféet Skafferiet i Ekoparken. Vi bjuder på någon enklare mellis-macka och fika.

Vi tar även med lite grejer för att kunna spela brännboll, kubb, fotboll…m.m. Ta med en picknickfilt eller något annat att sitta på i gräset.

Ska bli kul att träffas igen.

Styrelsen Avd. Stockholm