Kom och var med på en cykelfest för alla -  i Sveriges kanske vackraste cykellopp nu på söndag 14 maj.

Kom och var med på en cykelfest för alla - i Sveriges kanske vackraste cykellopp nu på söndag 14 maj. Detta är ett Motionslopp. Distanserna att välja på är 20km (1varv) eller 40 km (2 varv) med Start, varvning och mål på Stockholm Stadion.

Med koden DIF100 får du 100 kronor rabatt och hela din anmälningsavgift går oavkortat till Svenska Downförenigen. Alla under 18 år cyklar gratis. Läs mer och anmäl dig här: https://www.stadiongirot.se/

Vill du hellre springa för Svenska Downföreningen kan du anmäla dig till det virtuella loppet som är, 5 km eller 10 km, hos Race One: https://www.raceone.com/sv-se/...