Digitalt forum för nyblivna föräldrar

Digitalt forum för nyblivna föräldrar

Varmt välkommen till Svenska Downföreningens digitala forum för nyblivna föräldrar.

• FÖR VEM: För föräldrar till barn med Downs syndrom i åldern 0-2 år som är medlemmar i Svenska Downföreningen.
  • NÄR: 18 juni kl 12 till 14.
  • PLATS: digitalt via zoom
  • PROGRAM: Vi kommer fokusera på kunskap och kontakt. Vi kommer fokusera på kunskap och kontakt. I en del av programmet ger vi råd och tips om hur du kan stötta ditt barn med Downs syndrom i t.ex. utvecklingen av språk och samspel, medan en annan del ger dig möjlighet att få kontakt med andra familjer med barn i samma ålder.
  • KONTAKTPERSON: Mickan Lüning från Svenska Downföreningens kansli: mickan.luning@svenskadownforeningen.se / 072-219 38 99
  • KOSTNADSFRITT: att delta på forumet är kostnadsfritt för medlemmar i Svenska Downföreningen.
  • ANMÄLAN: mejla Mickan Lüning från Svenska Downföreningens kansli: mickan.luning@svenskadownforeningen.se Skriv ”Anmälan digitalt forum” i ämnesraden. Vi vill veta: Ditt namn (för och efternamn) // Namnet på barnet med Downs syndrom plus födelseår och födelsemånad // var i Sverige ni bor. Vi kommer att skicka en Zoom-länk till de som anmält sig när det närmar sig.
  • OBS: Begränsat antal platser!

Välkommen med din anmälan!