Rocktober-racet 2022

Rocktober-racet 2022

Vill du springa för att sprida kunskap om Downs syndrom? Anmäl dig till Rocktober-racet! Loppet är ett digitalt tidslopp på 60 minuter och du kan göra loppet under hela oktober där du är. Anmäl dig i dag och börja ladda för race! https://bit.ly/3S1QA5I

I Rocktoberracet deltar utifrån dina egna förutsättningar, oavsett ålder eller fysiska förutsättningar. Spring, gå, cykla eller rulla i din egen takt. Gör det själv eller samlas ett gäng och genomför sträckan tillsammans!

Anmälningsavgiften är på 200 SEK varav 170 SEK går oavkortat till Svenska Downföreningen. De första 150 som anmäler sig kommer i efterhand få ett tränings-kit från Trocadero

Anmäl dig här: https://bit.ly/3S1QA5I

Läs mer på vår hemsida här: https://bit.ly/rocktoberracet

Psst… Kommer du till föreningens Jubileumsfirande på Världskulturmuseet? Anmäl dig gärna via vårt Facebook evenemang. Det är så roligt att se vem som kommer! https://bit.ly/3xq3uT9

Om Rocktober:

Under hela oktober uppmärksammas Downs syndrom i flera länder i världen genom Down Syndrome Awareness Month. Med Rocktober vill man öka kunskapen och förståelsen för Downs syndrom. Svenska Downföreningen arrangerar under Rocktober flera webbinarier som är öppen för alla, Roctoberfest och Rocktoberrace. Håll koll i våra social medie kanaler för uppdaterad information.