Decembererbjudande från TengTools  - Svensk Bilsports huvudpartner

Decembererbjudande från TengTools - Svensk Bilsports huvudpartner

I samarbete med Svensk Bilsports huvudparter TengTools kommer här ett December erbjudande till dig som medlem på Motorsport Edition vagnen och lådan.

DEN PERFEKTA MEKANIKERSATSEN FÖR VERKSTADEN

Med bakgrund av erfarenheter vi har gjort i samarbete med flera av världens bästa motorsportteam har vi tagit fram två verktygssatser som vi kallar Motorsport Edition. I dessa satser hittar du verktyg av högsta kvalitet snyggt förvarade i trefärgade skuminsatser med tydlig beskrivning. Detta gör att det är lätt att hålla ordning, det går snabbt att hitta rätt verktyg och du sparar tid i depån.

Motorsport Edition 647 delar

Swedol nr: 3190460
Ord.pris: 40.090:- Kampanjpris: 32.000:-
För medlemmar 29.990:- exkl.moms.

37.488:- inkl.moms
ANVÄND KODEN: 662022

Innehåller bl.a:

• 1/4”, 3/8” och 1/2” spärrhandtag och hylsor från 4-24mm
• U-ringnycklar 8-32 mm och ledhylsnycklar 8 -19
• Insexnycklar och TX nycklar i de mest vanliga storlekarna
• Två momentnycklar i 3/8” & 1/2” som går från 20-210 Nm
• Kodlås och unik Motorsport Edition design

Länk till Swedol.se Verkstadsvagn TengTools 647 delar

Motorsport Edition 169 delar

Swedol nr: 3190459
Ord.pris: 10.090:- Kampanjpris: 8.500:-
För medlemmar 7.650:- exkl.moms.
37.488:- inkl.moms
ANVÄND KODEN: 662023

Innehåller bl.a:
• Momentnyckel samt tre hjulmutterhylsor för att förenkla ditt däckbyte.
• Spärrhandtag, hylsor & hylsbits i 1/4 & 3/8 som täcker 4-22mm.
• Ett urval av tänger, skruvmejslar och insexnycklar med T-handtag
• U-ringnycklar från 5,5-19mm
• Kodlås och unik Motorsport Edition design

Länk till Swedol.se Verkstadsvagn TengTools 169 delar

Pris för medlemmar i bilsportförbundet

Motorsport Editions produkterna finns att köpa på Swedol och Tools butiker eller på swedol.se eller tools.se
Rabattkoden ger dig ett unikt medlemspris på gällande kampanj. Vid användande av rabattkod på webben, gå till varukorgen och klicka på ”Lägg till rabattkod”.
En order / rabattkod per artikel. Kampanjpriser gäller 22022-12-01 - 2022-12 30

Svenska Bilsportförbundet har som ändamål att främja och administrera landets bilsport, både som bredd- och elitverksamhet. Totalt har drygt 16 000 förare giltig tävlingslicens och runt 30 000 personer är licensierade funktionärer.
Drygt 100 000 personer är medlemmar i någon av de fler än 400 klubbar som är anslutna till Bilsportförbundet. 2021 firade förbundet 85-år och sedan 1962 är Svenska Bilsportförbundet medlem i Riksidrottsförbundet.
Varje år arrangeras i Sverige bilsporttävlingar som ingår i VM (Rally Sweden, Rallycross i Höljes och Karting i Kristianstad) eller EM (Dragracing i Tierp).