Ny prislista för bedömningsbeställningar 2016

Den 20 mars inför vi en ny prislista för bedömningsbeställningar (se tabellen nedan). Prismodellen tillämpar styckpris-fakturering för leverantörsbeställningar istället för timpris, vilket ger en tydligare prisbild för bedömningsbeställningar. Möjlighet finns att få olika rabattsatser vid bedömningsbeställningar för > 10 produkter samt att göra express beställningar för ombedömningar av produkter.

Materialleverantörer
BeställningstypPrisVillkor
Standard1050 kr/st.1-10 bedömningar. Import av artikellista ingår inom leveranstiden för bedömningen (dvs. 15 arbetsdagar).
Standard10 % rabatt> 10 bedömningar, beställs inom 3 månader. Import av artikellista ingår om den beställs inom 3 månader.
Standard20 % rabatt> 50 bedömningar, beställs inom 3 månader. Import av artikellista ingår om den beställs inom 3 månader.
Express2100 kr/st.Leverans inom 3 arbetsdagar. Import av artikellista ingår om den beställs inom leveranstiden för bedömningen.
Express ombedömningar2100kr/st.Leverans inom 3 arbetsdagar. Import av artikellista ingår om den beställs inom leveranstiden för bedömningen.
Import av redan bedömda produkter1200 kr/importFörutsätter att produkterna redan är bedömda. Gäller oavsett antal produkter.
Envirolinklicens
BeställningstypPrisVillkor
Standard850 kr/st.Leverans inom 15 arbetsdagar.
Express2100 kr/st.Leverans inom 3 arbetsdagar.

SundaHus verkar inom bygg- och fastighetssektorn och erbjuder företag, organisationer och fastighetsägare trygghet genom ett brett utbud av tjänster inom informerade materialval. SundaHus är en del av iBinder Group.