Nu är det dags att boka vårens SundaHus-utbildningar

SundaHus erbjuder heldagsutbildningar i Stockholm och Göteborg för leverantörer och producenter av byggvaror. Målet är att ge dig som leverantör och/eller producent en helhetssyn över de miljökrav som ställs på byggvaror av marknaden idag. Utbildningen fokuserar på SundaHus dokumentationskrav, hur SundaHus Miljödata används i projekt, hur du fyller i en byggvarudeklaration och vilka krav som ställs på byggmaterial i olika typer av certifieringssystem.

SundaHus erbjuder under våren också halvdagsutbildningar i Stockholm och Göteborg för dig som arbetar i projekt. Utbildningarna ger en introduktion till hur man använder SundaHus i projekt samt viktiga frågor kring materialval, vanliga materialkrav i projekt och hur de hanteras i systemet. Utbildningen innehåller också en workshopdel där vi går igenom tips och trix i SundaHus Miljödata.

Läs mer om utbildningarna på www.sundahus.se/tjanster/utbildning/ eller anmäl dig via länkarna nedan.

Utbildning för leverantörer och producenter av byggvaror

Grundutbildning i SundaHus Miljödata för projektdeltagare

Välkommen med din anmälan!

SundaHus verkar inom bygg- och fastighetssektorn och erbjuder företag, organisationer och fastighetsägare trygghet genom ett brett utbud av tjänster inom informerade materialval. SundaHus är en del av iBinder Group.