Sun Off 25 år: -25% på inomhusprodukter!

I år firar vi på Sun Off 25 år i trogen tjänst för rätt solskyddslösningar. Och vi firar hela hösten!

Vår historia tar sin början för över fyrtio år sedan, men det var först på 90-talet som grunden till dagens Sun Off tog form. Vi är stolta över vår resa och våra produkter; att tillsammans med våra kunder få skapa rum för livskvalitet.

19 september – 31 oktober 2022 ger vi 25% rabatt på solavskärmning för hemmets insida. Rullgardiner (inkl. effektrullgardiner), lamellgardiner och plisségardiner (inkl. honeycellgardiner) – allt är inkluderat i kampanjen!

Erbjudandet gäller i butik och du hittar produkterna på vår hemsida.

Hitta din närmsta butik HÄR och ta del av ett erbjudande du inte vill missa!