Subaru får toppbetyg av sina ägare

Återigen visar undersökningarna att Subaru har ett starkt fäste bland sina ägare. Subarus kultförklarade modell Impreza blev framröstad som nummer 1 av tidningen Auto Express läsare i England. Hela 30.000 läsare deltog i undersökningen, vilka i kategorin "Performance cars" ansåg att Subaru Impreza är den allra bästa med avseende på bl a driftssäkerhet och nöjda kunder. Ser man till Subaru som helhet kom märket på en mycket hedrande 6:e plats med hela 93,1 % av sina ägare som säger att de kommer att vara märket troget. För mer information, kontakta: Fredrik Tottie Marknads- och PR-chef INTERNATIONAL MOTORS NORDIC AB 042-490 49 27 070-899 49 27 ftottie@im-nordic.com