Camilla Hamid, Sweets by Camilla

Succéstart för Sweets by Camilla i Sturegallerian

Den 11 april 2024 öppnade Sweets by Camilla sina dörrar i Sturegallerian och det blev genast en hit. Redan från första dagen bildades långa köer av entusiastiska kunder, alla sugna på att prova de eftertraktade bakverken som Camilla Hamid är berömd för.

Sturegallerian, känd för sin strävan efter att skapa en unik och inspirerande miljö för både shopping och avkoppling, välkomnar detta nya tillskott med öppna armar.

”Vi är helt överväldigade av den fantastiska responsen från våra besökare. Camilla Hamids passion för bakning och hennes förmåga att skapa en välkomnande atmosfär är precis i linje med vad vi strävar efter att erbjuda,” säger Lena Atterling, Marknadschef på Sturegallerian.

Med många nya kunder som lockas både till Sturegallerian och Sweets by Camilla, ser gallerian fram emot att fortsätta detta framgångsrika och inspirerande samarbete, och skapa ännu fler minnesvärda upplevelser för alla besökare.