Feed Your Skin

Sturegallerian välkomnar "Feed your Skin" – en ny pop-up butik från Norge

Sturegallerian är glada att meddela att vi har hyrt ut en av våra pop-up lokaler till det norska bolaget "Feed your Skin". Den nya butiken kommer att öppna sina dörrar den 9 september och kommer att finnas på plats fram till februari 2025.

"Feed your Skin" är ett norskt hudvårdsföretag grundat av ett team av hudforskare och dermatologer. Företaget är känt för sina produkter som kombinerar naturliga ingredienser med vetenskaplig forskning för att förbättra hudens elasticitet, cellförnyelse och hudton. Med hjälp av nanoteknik skapas produkter som effektivt kan penetrera huden och ge verkliga resultat. Med sin innovativa approach och sitt breda sortiment av produkter hoppas de kunna ge Sturegallerians besökare en helt ny upplevelse av hudvård.

“Vi är mycket stolta över att kunna välkomna 'Feed your Skin' till Sturegallerian. Deras engagemang för kvalitet och vetenskapligt baserad hudvård passar perfekt in i vår vision om att erbjuda det bästa för våra besökare,” säger Lena, Marknadschef på Sturegallerian.

Utöver att erbjuda sina innovativa produkter kommer "Feed your Skin" även att erbjuda professionella ansiktsbehandlingar i butiken, där besökare kan uppleva den vetenskapliga precisionen i varje produkt.

"Inci Salah, grundare av Feed your Skin, uttrycker sin entusiasm inför öppningen i Sturegallerian: 'Vi är otroligt glada över att få möjlighet att introducera Feed your Skin till den svenska marknaden genom vår pop-up i Sturegallerian. Stockholm är en stad med medvetna konsumenter, och vi ser fram emot att dela våra vetenskapsbaserade hudvårdsprodukter med dem. Vi tror att vårt sortiment kommer att tilltala alla som söker effektiva och säkra lösningar för sin hudvård."

Besök oss på Sturegallerian från och med den 9 september och upptäck "Feed your Skin" – din nya destination för högkvalitativ hudvård och behandlingar!