Niklas Holmberg, Tony Jonsson, Unity Group

Sturegallerian och Unity Group skapar guldkant för kunderna tillsammans

Sturegallerian har nyligen ingått ett spännande samarbete med Unity Group för att ta sina event och tillställningar till en helt ny nivå. Unity Group har på kort tid skapat ett namn för sig själva genom att skapa unika och minnesvärda upplevelser, och tillsammans med Sturegallerian kommer de garanterat att sätta guldkant på kommande evenemang.

Med detta partnerskap kommer Sturegallerian och Unity Group att erbjuda kunderna en ännu mer spännande och högkvalitativ shoppingupplevelse. Genom att kombinera Sturegallerians anrika historia, utvalda butiker och smaksäkra restauranger med Unity Groups expertis inom event och PR, utlovar man inspirerande möten och oförglömliga stunder.

"Vi på Sturegallerian är otroligt glada över att ha Unity Group som vår nya eventpartner. Deras kreativitet och erfarenhet kommer att ta våra event till en helt ny nivå och ge våra besökare något extra att se fram emot när de besöker oss”, säger Lena Atterling, Marknadschef på Sturegallerian.

Tillsammans kommer Sturegallerian och Unity Group att skapa stilsäkra och inspirerande event för kunderna att njuta av. Detta samarbete utlovar spännande och unika upplevelser för alla som besöker Sturegallerian i framtiden.