Sarah Nordström, Stilrådgivare Sturegallerian

Kostnadsfri stilrådgivning hos Sturegallerian varje torsdag!

Nu tar Sturegallerian ett steg längre in i det skräddarsydda kundbemötandet och erbjuder en timmes fri stilrådgivning hos in house-stylisten Sarah. Sturegallerian har länge varit känd för att skilja sig från de andra Stockholmsgalleriorna med sina mindre butiker, personliga service och historiska miljö, något man nu förstärker genom utvecklingen av den specialanpassade shoppingupplevelsen.

”Vi är så glada att kunna erbjuda våra kunder möjligheten till kostnadsfri stilrådgivning varje torsdag. Det är ett fantastiskt tillfälle för dem att få personlig konsultation och uppdatera sin garderob med hjälp av vår expert, Sarah Nordström”, säger Lena Atterling, Marknadschef Sturegallerian.

Produkthöjdpunkter:

• Kostnadsfri timmes lång stilrådgivning
  • Personlig konsultation inom färg, form och garderobsuppdatering samt hjälp med inköp till speciella tillfällen
  • Inget köptvång

Vi ses i provrummet!