Dia Psalma & Firefox AK till Rockkarusellen

Dia Psalma & Firefox AK till Rockkarusellen

STUDIEFRÄMJANDET kan nu glada presentera två av dragplåstren i årets sörmländska Rockkarusell! Fredagen den 18/4: Firefox AK - Rockkarusellen Semifinal 2 på Koordinaten i Oxelösund Lördagen den 26/4: DIA PSALMA – Rockkarusellen Final på Lokomotivet i Eskilstuna Firefox AK har nyligen släppt sin nya singel tillsammans med Tiger Lou. Dia Psalma släppte ett nytt efterlängtat album i höstas. Extra roligt för oss som arrangör är att båda härstammar från Sörmland och har haft musikverksamhet hos Studiefrämjandet. Artisternas hemsidor: http://www.firefoxak.com http://www.diapsalma.net Ytterligare en artist kommer att bokas till semifinal 1 i Katrineholm den 11/4. All info om de tävlande banden, hela turnéplanen m.m. på www.rockkarusellen.se Kontakta gärna oss för mer info: Marcus Pehrsson Karusellchef Sörmland 070-247 80 77 marcus.pehrsson@studieframjandet.se