Tina Käll med beviset på att hon är Årets Säljare.

Tina Käll utsedd till Årets Säljare av europeiska besöksnäringen

Reseindustrins branschorgan för sälj och marknad HSMAI utsåg igår kväll vinnaren av det prestigefulla priset Årets Europeiska säljare vid en ceremoni i London. Vinnaren blev den stockholmsbaserade säljaren för Strawberry Tina Käll.

Juryn motiverade beslutet med Tina Källs enastående prestationer, där hon konsekvent överträffat uppsatta säljmål och kreativitet genom bland annat storytelling för att bygga relationer med kunder. Juryn menade också att Källs metoder och engagemang är inspirerande för säljteamet för att gemensamt lyckas med sitt säljarbete.
- Vi är överväldigade av att se Tina bli erkänd som Årets Säljare av HSMAI Europe. Hennes konstanta överträffande av säljmål och användning av kreativa metoder, särskilt storytelling, har verkligen satt henne i en klass för sig. Det är en ära för oss att ha henne i teamet, och vi är stolta över att se hennes fantastiska arbete uppmärksammas på europanivå, säger Strawberrys nordiska säljdirektör Anant Vithlani.

Tina Käll var själv på plats i London där hon från juryns ordförande fick ta emot priset.
    - Jag är oerhört glad över detta och otroligt tacksam över mitt fantastiska team. Priset är en bekräftelse på det hårda arbete vi gemensamt gör och den energi priset ger är en rejäl vitamininjektion för att spänna musklerna ytterligare och därmed fortsätta skapa fina resultat och inte minst relationer med våra kunder, säger Tina Käll.

För ytterligare information kontakta:
      Tina Käll, Årets europeiska säljare, +46 70 227 77 17
      Anant Vithlani, Nordisk säljdirektör Strawberry, +46 70 254 50 42

Regioner

Strawberry är en portal till ett brett utbud av hotell, mötes- och konferensfaciliteter, restauranger och spa, samt unika förmåner och partnerskap för medlemmarna. Med över 225 hotell i Norden erbjuder man hotellkedjorna Comfort Hotel®, Quality Hotel™, Clarion Hotel® och Clarion Collection® Hotel och fler än 40 fristående hotell. Genom app och webbsida får gäster och medlemmar tillgång till ett universum av möjligheter, med löftet om att göra livet mer meningsfullt, fyllt av spännande upplevelser. More to explore at strawberry.se