Många frågor som kräver svar

Många frågor som kräver svar

Nästa vecka är det dags för Bostadsforum. För femte året genomförs Bostadsforum ett event där vi tar upp Bostadsfrågor ur alla perspektiv.

I år är de mest aktuella frågorna nedgången i bostadsbyggandet, finansiering och bolånekrav som påverkar bostadsmarknaden negativt.
Bostadsbehovet är också en het fråga som behöver analyseras djupare.
och till sist så har vi bostadssociala frågor och utanförskap som nu har blivet en allt hetare fråga, hur löser vi detta?

Med 55 talare under 2 dagar så ger vi en heltäckande bild av dagsläget på svensk bostadsmarknad.

Bokningen stänger på måndag 12.00

Läs mer och boka din plats på;

Info;

Välkommen till kraftsamlingen för att utveckla fler och bättre bostäder
10-11 april 2019 - Friends Hotel i Solna

FLER ÄN 50 TALARE MEDVERKAR!
Under två dagar samlas årligen branschens alla aktörer och presenterar det senaste inom området bostäder, projekt och boendefrågor. Vi belyser, analyserar och presenterar de senaste trenderna och marknadsinformationen från Bostadssverige. Samtidigt håller vi även en mässa där branschens aktörer kan visa upp sina projekt, företag, tjänster och produkter.

På Bostadsforum presenteras många konkreta exempel på nya bostäder. Vi vill visa vägen mot hur vi kan minska bostadsbristen som nu råder i många av Sveriges kommuner. Bostadsforums fokus är lösningsorienterat.

Konferensen fokuserar på projektutveckling, marknadsfrågor och social hållbarhet med ambitionen att visa på nya idéer och konkreta lösningar. Frågor som tas upp är bostadsproduktion, planering, marknadsanalys, hyror, finansiering, produktionskostnader, social hållbarhet, projektutveckling och nya bostadslösningar.

Programmet

I år på Quality Hotel Friends Solna
Bostadsforum 2019 genomförs i år på Quality Hotel Friends Solna. Ta med familjen och passa på att besöka Mall of Scandinavia som ligger 50 meter från hotellet.

Tider
Registrering sker den 10 april från kl 08.00 på Friends Hotel. Den gemensamma inledningen 10 april börjar kl. 09.00 och slutar 16.45 Den 11 april börjar de olika temapassen kl. 09.00 och slutar 16.30

Deltagaravgift
Deltagaravgift för båda dagarna är 6.995 kr per person exkl. moms
Deltagaravgift för en av dagarna är 4.995 kr per person exkl. moms

Avgiften inkluderar
Avgiften inkluderar morgonkaffe, förmiddagskaffe, lunch, eftermiddagskaffe samt avslutande mingel med dryck och tilltugg. Dokumentation kommer även att finnas för nedladdning från denna sida efter konferensen är genomförd.

Gemensam middag
Deltagarna kan anmäla sig till en gemensam middag på kvällen den 10 april.
Kostnad för middagen är 895 kr per person. Bokas vid anmälan till konferensen. Begränsat antal platser.

Boende
Vi kan erbjuda rum på Friends Hotell till ett avtalat pris, (begränsat antal rum finns förbokade)

Övrigt
Konferensen arrangeras under två dagar. Observera att seminarier och fördjupningar dag två har ett begränsat antal platser. Du har öppet köp vid bokning fram till den 10 mars, sedan är alla bokningar bindande. Deltagarbiljetten är personlig men kan överlåtas till en annan person inom samma företag vid förhinder. Det är inte tillåtet att byta deltagare mellan de olika konferensdagarna. Deltagarbiljetten, i form av en namnbricka, hämtas ut på plats under Bostadsforum och ska bäras väl synlig under konferensdagarna.
Avgiften faktureras innan konferensen i samband med bokningen, 30 dagar netto.
Faktureringen görs av Realstad AB genom Billograms fakturatjänst.

Vi reserverar oss för eventuellt mindre programändringar.

Varmt välkommen!

Kurt Elstad