Viktminskning som affärsidé

Välkommen till en hälsosam handelskammarlunch med Ola Lauritzson Tisdagen den 7 mars kl 12:00 Ola Lauritzson är entreprenören som skrev boken "Gå ner i vikt med GI-metoden" efter att själv ha provat med framgångs-rikt resultat. Sedan dess har han givit ut tre böcker till, bl a om GI-recept och alkohol, och är en flitigt anlitad talare och expert. Böckerna har slagit försäljningsrekord och är översatta till ett antal utländska språk. Ola driver också internettjänsten giviktkoll.se, som på kort tid blivit en av Sveriges största hälsotjänster. På Handelskammaren berättar han om hälsosam mat och om varför hälsan är en viktig tillväxtbransch. Deltagarna får möjlighet att ställa frågor och köpa böcker till specialpris. Välkommen! OBS! Begränsat antal platser! Du är medlem och går för medlemspris! Klicka här för Anmälan och mer information! Se vårens kursutbud! ___________________________________________________________________ Stockholms Handelskammare, Kursavdelningen, Box 16050, 103 21Stockholm Tel: 08-555 100 00, Fax: 08-566 316 75, E-post: kurs@chamber.se, Internet: www.chamber.se