Påminnelse: Zanyar Adami på Handelskammaren i kväll

Stora Journalistprisvinnaren på Handelskammaren i kväll Zanyar Adami, chefredaktör för Gringo och mottagare av Stora Journalistpriset i går, deltar i och talar på kvällens nätverksträff på Stockholms Handelskammare. Bland övriga deltagare och talare finns Anna Eckerse Svensson och Yogayamas grundare Eva Lewenhaupt. Särskilt intresserade journalister är välkomna att delta i mötet, som avslutas med enklare förtäring. Alla tre porträtteras även i nya Handelskammartidningen nummer 7, som just kommit ut till nära 10 000 företagare, opionsbildare, politiker och journalister. Numrets tema är företagande med kroppen i centrum som till exempel gym och yoga. Tid och plats: I kväll onsdag 16 november 17.00-19.30, Handelskammarhuset, Västra Trädgårdsgatan 9. Zanyar Adami talar i början av programmet. Handelskammartidningen är Stockholms Handelskammares tidning om näringslivet i Stockholmsregionen. Tidningen distribueras till cirka 10 000 medlemmar, företag, opionsbildare, politiker och journalister och varje nummer läses av fyra personer. Enligt en oberoende undersökning anser 52 % av läsarna att tidningen är den viktigaste informationskällan om näringslivet i Stockholm, mot 32 % för Veckans Affärer och 27 % för Affärsvärlden. Tidningen kan laddas ned från http://www.chamber.se/_upload/se/Om_oss/tidningen/HK0705_lag.pdf Ytterligare information om handelskammartidningen: Marianne Andrée, chefredaktör Handelskammartidningen, 070-398 54 87 eller marianne.andree@chamber.se Enligt våra noteringar har du redan fått tidningen. Om du inte har det ber vi dig kontakta Anna-Lena Eriksson på annalena.eriksson@chamber.se eller 08 555 100 00.