Nytt webinar: Platsannonsera och följ upp rekrytering i real-tid med StepStone

Nu startar jobbsajten StepStone en kostnadsfri utbildning för rekryterare och arbetsgivare som själva vill publicera sina platsannonser på stepstone.se och i real-tid följa upp resultatet.

- Det är våra kunder som önskat att få fördjupad kunskap om hur vår kundzon fungerar och hur de kan använda den mer aktivt för att effektivisera sin rekryteringsprocess, säger StepStones Customer Service Manager Patricio Beck.

Målet för utbildningen är att underlätta för företag så att deras rekryteringsprocess blir lätthanterlig och ger en tydlig överblick över rekryteringsprocessen. Efter utbildningen kommer deltagarna att kunna följa resultatet av sina rekryteringar i realtid, ta emot och bearbeta ansökningar, söka och prioritera i CV Managern och dessutom få en kontraktöversikt.

Utbildningen ingår inom ramen för StepStone Academy och genomförs som ett webinar varje onsdag mellan kl 15:00-15:45 och är kostnadsfri. StepStone Academy erbjuder också utbildning i CV-sök

För att vara med på en av utbildningarna, vänligen skicka en e-post till kundservice@stepstone.se