Stella bjuder in till pressträff inför galan 2020

Stella bjuder in till pressträff inför galan 2020

Den 6:e februari bjuder vi in till pressträff på A-House, Östermalmsgatan 26A i Stockholm. Vi inleder mötet kl 10.00 med en lättare fika från MrCake. Därefter presenteras de stjärnor i branschen som är nominerade som pristagare samt de kompetenta jurymedlemmarna i våra nio kategorier. Vi berättar lite om hur vi tänkt lägga upp årets gala, visar lokalerna och berättar om intressanta nyheter.

OSA senast 31/1 till info@stellagalan.se

Stellagalan bygger en plattform för samarbete kring en jämställd gastronimisk bransch, synliggöra de mest meriterade och ambitiösa kvinnorna och bygga broar mellan mentorer och unga i branschen. Genom att lyfta förebilder vill vi inspirera och stärka nya generationer. Teamet bakom Stellagalan arrangerar förutom den årliga galan ett jämställdhetsforum samt debatter och möten i olika sammanhang.
Våra sponsorer är Absolut, A house, J A Sundqvist, Menigo, MSC Marine Stewardship Council, Omaka, Svenskt Kött, The Wine Agency, Valid Wines, Vega och Vinunic

Stellagalans arbetsgrupp består av Anette Rosvall, Karoline Nordenfors, Ida Ström, AnnaAntonia Svedberg, Maja Berthas, Ella Nilsson, Anita Lindström och Anna Lind Lewin.