Omslagsbild för podcasten Minnesluckan, i bild är Nicke Borg och Janne Innanfors

Nostalgifyllda berättelser i Minnesluckan säsong två

Podden Minnesluckan, som har fängslat lyssnare med sina nostalgifyllda berättelser och djupdykningar i oförglömliga händelser, gör en efterlängtad comeback med en ny säsong. Vi är stolta att kunna meddela att denna säsong inleds i samarbete med HelloFresh.

Minnesluckan, som leds av de karismatiska programledarna Nicke Borg och Janne Innanfors, har snabbt blivit en favorit bland poddlyssnare som uppskattar personliga berättelser, minnesvärda anekdoter och fascinerande historier. Med en unik blandning av humor, allvar och nostalgi, har podden blivit ett självklart val för alla som älskar att dyka ner i rockens värld och livet bakom scenen.

"Den här säsongen vill vi bjuda in våra lyssnares berättelser till podden, och vi är oerhört tacksamma för all den fina respons vi fått från människor som har kämpat med olika beroendeproblem och som känner att podden har hjälpt dem. Vi fortsätter i samma anda som säsong ett, där vi vågar prata om tabubelagda ämnen – men alltid med en god dos humor och skratt," säger Janne Innanfors.

HelloFresh, välkända för att göra matlagning både enklare och roligare, blir nu en del av Minnesluckan och kommer att bidra med spännande innehåll under säsongens gång. I kommande avsnitt får vi bland annat följa med när Nicke Borg ger sig i kast med matlagning med hjälp av HelloFresh.

Nya avsnitt av Minnesluckan släpps varje vecka, och lyssnarna kan se fram emot exklusiva erbjudanden och inspirerande matupplevelser. Håll utkik efter nya episoder och följ med på en resa fylld av rock'n'roll, nostalgi och kulinariska äventyr.

Om Minnesluckan

Minnesluckan är mer än bara en podcast – det är en tidsresa genom rockens historia, ett äventyr i musikvärlden och en ärlig skildring av livet bakom mikrofonen. I säsong två tar Janne Innanfors, rockprofil och programledare på Rockklassiker, tillsammans med Nicke Borg, frontman i det legendariska bandet Backyard Babies, med lyssnarna på en oförglömlig resa. Missa inte chansen att hänga med dessa två rockikoner när de gräver djupt i både sina egna och sina lyssnares minnen.

Minnesluckan finns tillgänglig överallt där poddar finns.