På bilden: Linnea Malm

Steelstar Agency välkomnar Linnea Malm i rollen som Brand Partnership Agent

Vi fortsätter introduktionen av vårt stjärnteam på Steelstar Agency. Idag presenterar vi stolt Linnea Malm, vår Brand Partnership Agent!

Kan du berätta lite om dig själv?

Linnea heter jag, jag är 29 år gammal och arbetar som Brand Partnership Agent. Just nu bor jag i Göteborg men är ursprungligen från Nyköping. I min roll som Brand Partnership Agent är mitt främsta ansvar att skapa värdefulla samarbeten mellan våra kreatörer och företag.

Varför Steelstar Agency?

På Steelstar får jag möjligheten att vara kreativ och komma med nya spännande idéer hela tiden, vilket jag älskar. Det kan självklart vara en utmanande bransch men med stöttande och drivande personer runt om mig blir allt mycket enklare och roligare.

Hur kommer det sig att du arbetar inom försäljning?

Jag har arbetat med någon typ av försäljning så länge jag kan minnas och för mig har det alltid varit det självklara valet. Jag drivs av att se möjligheter och älskar att ständigt utvecklas. Men det krävs också att jag aktivt investerar min tid för att hålla mig uppdaterad om branschtrender, nya verktyg och metoder som kan förbättra min prestation.

Vad är det som motiverar dig mest inom säljyrket?

Jag älskar utmaningen i att förstå kundens behov och att erbjuda lösningar som verkligen gör skillnad. Genom att upprätthålla motivationen strävar jag alltid efter att se varje hinder som en möjlighet till utveckling och ständigt dra lärdom av varje erfarenhet. Att sätta realistiska delmål och fokusera på stegen mot framgång ger det mig möjlighet att behålla en positiv inställning även under utmanade perioder.