Stadium och MODO tecknar flerårsavtal

MODO Hockey har tecknat ett samarbetsavtal med sportkedjan Stadium. Avtalet gäller för fyra år framåt och innebär att Stadium blir officiell sportkedja till klubbens samtliga lag och en av föreningens största sponsorer. - MODO har allt som en sponsor kan önska sig. De har en bred ungdomsverksamhet och är en av Sveriges största plantskolor på hockeysidan. De har även ett starkt A-lag och en bra damverksamhet. Föreningen är välskött på alla plan och vi har många gemensamma värderingar, säger Thomas Jonasson, marknadschef på Stadium. Stadium blir officiell sportleverantör och får exponering på alla lag, från A-lag till yngsta ungdomslag. Sportkedjan får även rätten att sälja klubbens souvenirmaterial i samtliga Stadiumbutiker. - Vårt samarbete är på bred nivå, säger Jerry Häggström, VD MODO Hockey. Tillsammans med Stadium jobbar vi med hela verksamheten, från ungdom till elit. Det är ett stort åtagande från Stadiums sida att serva en stor klubb som MODO, med ett elitlag som kräver snabb service. Vi ser en hög grad av professionalism hos Stadium och ser fram emot att ha dem som en av våra huvudsponsorer. Kontaktpersoner: MODO Hockey: Jerry Häggström, VD MODO Hockey, 0660-754 01. Stadium: Thomas Jonasson, marknadschef, 0708-21 14 20.