Nike®, Stadium och Lyngby BK tecknar femårsavtal

Nike®, Lyngby BK och Stadium har tecknat ett femårsavtal om samarbete. Det innebär att Stadium blir exklusiv branschsamarbetspartner och ”official sport supplier” till såväl senior- som ungdomsavdelningarna med både herr-, pojk-, dam- och flicklag fr o m 1 juli 2007 till 30 juni 2012 samt att Nike® fortsätter som Lyngby BKs leverantör av speldress och annan klädsel. – För Stadium betyder det att vi stärker oss ytterligare som föreningsleverantör i Danmark, säger Marcus Wibergh som är huvudansvarig för Stadiums klubbförsäljning. Syftet är att ge klubben en enhetlig sortimentsprofil, där ledare och aktiva spelare profileras med en stark identitet. – Vi ser också mycket positivt på att klubben har en stark ungdomsverksamhet med bra utbildning såväl på som utanför planen, menar Marcus Wibergh. Det ligger helt i linje med vår vision om att inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv. Att förknippas med en stor förening med så stark framåtanda som Lyngby BK, är värdefullt för oss. – Det har været afgørende for Lyngby Boldklub at Stadium tilsammen med Nike har et godt gennemarbejdet koncept og at begge virksomheder også satser på foreningslivet i Danmark. Vi, Nike, Stadium og Lyngby Boldklub, skal arbejde tæt sammen omkring klubbens profil og brand, i den forbindelse er det dejligt at have verdensklasse spillere med på ”holdet”, også i fremtiden. Stadium er en koncern som har sat, og stadig sætter nye pejlemærker på detail-markedet for sport. Det passer godt sammen med Nike og Lyngby Boldklub samt vores værdier om kreativitet, glæde, positiv fodbold og nytænkning, säger Carsten Beese, Salgs- og Marketingschef i Lyngby Boldklub. – Det giver stærke synergier. Vi ser frem til et givende og spændende samarbejde med veletablerede, innovative, positive markedsledere i sportens verden. Lyngby Boldklub har allerede en aftale med Nike, og den er nu forlænget med yderligere 5 år. En millionaftale, som Lyngby Boldklub har arbejdet energisk på længe. Med Stadiums hjælp, lykkedes det at få landet aftalen til alle parters tilfredshed. Vi er stolte over, at det nu er lykkedes, og ser det samtidigt som en anerkendelse for det arbejde, som klubben har udført de seneste 5 år. Vi glæder os til at komme i gang med SAS-ligaen og vores nye samarbejde, tilføjer Carsten Beese. Kontaktpersoner: Lyngby BK: Carsten Beese, Salgs- og Markedtingschef +45 41 38 27 60 Stadium: Marcus Wibergh, Teamsales Coach, +46 707 42 16 03 Nike: Joel Katznelson, Country Salesmanager DK + 45 49 18 50 50 Postadress: Stadium AB, Box 773, 601 17 Norrköping. Besöksadress: Norra Promenaden 63, 602 22 Norrköping. T l f 011 24 30 00 T l f 011 23 90 40 Om Lyngby BK Klubben var i landets bedste række - 1. division og superligaen - fra 1980-2002 og betragtes i fodboldkredse som én af landets mest vindende klubber. To Danmarksmesterskaber, tre pokaltitler samt flere sølv- og bronzemedaljer. Seks gange har klubben deltaget i Europa Cup'en. På ungdomssiden er klubben kendt som en sand talentfabrik. I Lyngby Boldklub trænes der Bedre Børne-fodbold, og klubben var sammen med DBU og andre én af drivkræfterne bag nye tanker om træning af spillere. Om Stadium Stadium har 10 butiker i Danmark och kedjan kommer ursprungligen från Sverige. I dag finns drygt 100 Stadiumbutiker i Norden. Stadium vill inspirera till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv och säljer sport- och sportmodeprodukter med god funktion, design och kvalitet till priser som passar de flesta människor. På Stadiums Teamsales-avdelning jobbar man enbart med att serva idrottsklubbar och kedjan samarbetar med en rad stora och små klubbar i Danmark. Läs mer om Stadium på www.stadium.dk. Postadress: Stadium AB, Box 773, 601 17 Norrköping. Besöksadress: Norra Promenaden 63, 602 22 Norrköping. T l f 011 24 30 00 T l f 011 23 90 40