Är du nyfiken på SSG Entre?

SSG Entre är webbaserad säkerhetsutbildning för entreprenörer. Idag är entreprenörer överrepresenterade i olycksstatistiken bland arbetsplatsolyckor. En omfattande säkerhetsutbildning minskar risken för entreprenörerna och andra att drabbas av olyckor, vilket gör SSG Entre till ett klokt val.

Den traditionella säkerhetsutbildningen är ofta tidsödande och ineffektiv. Det kan vara svårt att samla alla entreprenörer för att genomföra en säkerhetsutbildning, vilket gör att man måste göra det flera gånger för att försöka fånga upp alla. Med SSG Entre går man utbildningen i en pedagogisk miljö på egen tid och när man vill, det enda som behövs är en dator med internetuppkoppling. SSG Entre är utvecklat av 34 samverkande bruk i pappers- och massaindustrin och därför djupt förankrat i verkligheten. Idag är runt 90 anläggningar anslutna till SSG Entre och tack vare att SSG Entre är samkört med det finska arbetssäkerhetskortet finns det möjlighet att som entreprenör även arbeta på finska anläggningar.

Mer information om SSG Entre finner du på SSGs hemsida:

Om avtalet med finska Arbetarskyddscentralen:

Om du är intresserad av SSG Entre, kontakta oss på telefon:

eller via formulär: