GRIPSHOLMS HAR FÅTT NY HEMSIDA

GRIPSHOLMS HAR FÅTT NY HEMSIDA

Äntligen har vi släppt vår nya fina hemsida! Vi är så stolta och känner oss väldigt nöjda. Vi hoppas att våra kunder känner att den kan inspirera.

Vi har planerat och designat länge och väl för att ge en så användarvänlig upplevelse som möjligt. Den är både snyggare, snabbare, mer inspirerande och lite bättre helt enkelt. Den är självklart responsiv och funkar fin fint i mobilen. Du kan enkelt spara dina favoriter under hjärtat och du betalar tryggt med kort eller via Klarna.

Kika runt för inspiration till ditt hem eller ditt nya spännande projekt och släng gärna i väg ett mejl till oss med funderingar, frågor och feedback.

Välkomna hem!