Julkappstips från Topeco och Atlas Desgin

Våra bästa julklappstips från Topeco & Atlas Design

Julen närmar sig med stormsteg och det är dags att börja handla julklappar. Vi vill självklart underlätta för dig och har därför gjort en lista med våra 10 bästa julklappstips till honom från Topeco och Atlas Design.

Vår populära boxer i 3-pack gör succé i tomtens säck.

Klassiska handskar från Atlas. Välj mellan skinn, mocka eller tweed.

Brunt är hett denna säsong och Topeco har fina läderbälten i brunt. Även bälten i textil för en ledigare look.

Strumpor i merceriserad bomull – vår absolut finaste strumpa för en klassisk, stilig look. Finns även som knästrumpa.

Strumpor i ull är alltid rätt. Ullen håller dig lagom varm i alla väder. Finns även som knästrumpa.

En mjuk och skön halsduk i ull från Atlas värmer fint när kylan slår till!

Håll huvudet varmt med en kabelstickad mössa i ull från Atlas.

En vacker slips från Atlas är alltid rätt till den välklädde mannen

Svårt att bestämma dig? Köp en färdig presentbox från Atlas

Eleganta manschettknappar från Atlas.

God Jul & Gott Nytt År