Fixa påskens dukning!

Fixa påskens dukning!

Satsa på en lite mer hållbar dukning i påsk, en tidlös och vacker bordsduk i tvättad linne- och bomullsblandning. Lin är ett slitstarkt och hållbart material som blir finare ju mer du använder det. De håller år efter år så det är en riktigt trotjänare. Du behöver aldrig oroa dig för att du glömt köpa servetter och du kan enkelt variera din dukning med blommor, ljus och annan dekoration på bordet i stället.

Till våra fina linneservetter får ni även en trevlig servettring i trendigt jute. Vi har även våra populära bordstabletter i 100% jute. Perfekt för att skydda din bordsskiva mot repor och oönskade fläckar.

Ett fint grytunderlägg i klassisk och tidlös ull kan också lyfta en dykning. En snygg inredningsdetalj och praktisk när du vill ställa fram varma grytor.