Sportforum lanserar förmåner och rabattavtal för medlemmar

Sportforum lanserar förmåner och rabattavtal för medlemmar

Svenskt Sportforum meddelar stolt att vi nu erbjuder våra medlemmar tillgång till ett brett utbud av förmåner och förmånliga rabattavtal, som kommer vara till nytta för alla våra medlemsföretag. Genom vår samarbetspartner får Sportforums medlemmar tillgång till ledande företag inom hotell, resor, kontorstjänster, drivmedel, friskvård med mera och kan spara både tid och pengar. Dessa förmåner, som är kostnadsfria att nyttja och ingår i medlemskapet, syftar till att stärka våra medlemmars konkurrenskraft genom att spara både tid och pengar.

- Vi är glada att nu kunna erbjuda våra medlemmar tillgång till attraktiva förmåner och rabattavtal. Planen framåt är att addera fler relevanta samarbetsavtal som bidrar till att öka medlemsnyttan, säger Jonas Linder, vd Svenskt Sportforum.

För mer information om vårt nya förmånsprogram, besök vår hemsida.