Råstoff Pure Liquorice

ÅTER I LAGER – Råstoff Pure Liquorice - Storsuccén tog slut efter tre dagar!

Det är bara en vecka sedan Spivi lanserade Råstoff Pure Liquorice och vilken succé det blev, den sålde slut efter bara några dagar.

Det är inte alltid det går som man tänkt sig och så blev fallet för Råstoff Pure Liquorice när Spivi lanserade den nya lakritslikören på Systembolaget den 12e januari. Tre dagar senare var lagret tomt och det blev en rekordförsäljning av Råstoff-serien.

Råstoff Pure Liquorice är en finstämd och välbalanserad lakritslikör som innehåller lakritsrot från Centralasien. Smaken är söt, smakrik med en hint sälta. En lyxig likör som får smaklökarna att kittla, något som tilltalar den svenska konsumenten.

”Jag har internt döpt om Råstoff till Råtjoff – för tjoff så var den väck! Det är helt fantastiskt vilken efterfrågan det blev, samtidigt är det viktigt för oss att snabbt få in den i lager igen då det är många som inte kunnat lägga en beställning på Systembolaget. Det känns bra att de som tyvärr inte hann med att lägga en beställning från och med idag kan göra det.” Säger Gabrielle Hjorth, Brand Manager på Spivi.

Råstoff Pure Liquorice är åter i lager från och med idag fredag.

Råstoff Pure Liquorice | Alkoholhalt: 16.4% | Pris: 189:- | Artikelnummer: 55313

För mer info och varuprover, vänligen kontakta:
Gabrielle Hjorth
Spivi AB