Special-Elektronik AB söker en erfaren webbutvecklare

Special-Elektronik AB söker en erfaren webbutvecklare

Vi söker en erfaren webbutvecklare som vill utveckla och underhålla våra sajter. För detta behöver vi en glad medarbetare med genuint intresse för utvecklingen på Internet och som har en utvecklad förståelse för både helhet och affärsnytta.

Vi ser att du har mycket goda kunskaper i PHP, XHTML, CSS och Javascript. Goda kunskaper i MySQL, ODBC, Flash, Photoshop och InDesign är ett krav liksom bra fotokunskaper. C# och JAVA är meriterande.

Som person bör du vara ansvarstagande, strukturerad, noggrann, initiativrik, prestigelös och helst mycket teknikintresserad. Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person. Låter detta intressant är du välkommen att skicka din ansökan till: jobb@specialelektronik.se

Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Åke Larsson, VD, på telefon 054-55 51 50 eller via ovanstående e-postadress. Mer information om oss hittar du www.specialelektronik.se

Special-Elektronik AB är en teknikleverantör inom AV-teknik, kabel-TV, optofiber och IPTV. Inom AV-området har företaget två huvudinriktningar: proAV för professionella installationer och residential AV för hemmamiljöer. Huvudkontoret är beläget i Karlstad med lokala säljkontor i Västerås, Malmö och Göteborg. Special-Elektronik är verksamma på den Skandinaviska marknaden och har idag 28 anställda.