Kabelkroken som trollar bort synliga kablar

Kabelkroken som trollar bort synliga kablar

Special-Elektronik har skapat en kabelkrok för väggmontering för att slippa synliga kablar. Den kan med fördel placeras i ett konferensrum eller kontor där det finns många bärbara enheter.

- Vi har sett att det finns en efterfrågan på en sån här produkt. På de flesta kontor och mötesrum ligger det kablar i en hög på golvet, och det kan enkelt undvikas genom att kablarna viras upp på kroken, säger Jonas Öhrn på Special-Elektronik.

Kabelkroken är tvådelad vilket gör att man kan välja mellan att ha en-, två- eller tre krokar att hänga kablaget på. Varje kabelkrok är försedd med en slits där man kan fästa ett kardborreband för att vira och fästa kabeln på, som sedan enkelt kan lossas.Kabelkroken är vit för att smälta in i de flesta miljöer och är perfekt för att samla alla bild-, ljud och elsladdar som behövs i ett arbetsrum.

Camilla Johannesson, marknadsassistent
+46 54 555175, camilla.johannesson@specialelektronik.se

Special-Elektronik AB är en ledande B2B teknikleverantör i Skandinavien.
Vi levererar den senaste tekniken inom ljud, ljus, bild och IT för integration i smarta hem och mötesrum samt kabel-TV/fiberoptik. Huvudkontoret är beläget i Karlstad med lokala säljkontor i Stockholm, Malmö, Halmstad och Göteborg.