Victor Leksell ger ut låten “En del av dig” -  soundtrack till Netflix-filmen ‘En del av dig’

Victor Leksell ger ut låten “En del av dig” - soundtrack till Netflix-filmen ‘En del av dig’

Victor Leksell återvänder in i filmens värld. Torsdag 20 juni släpper han låten “En del av dig” - soundtrack till uppmärksammade, nyligen utgivna Netflixfilmen med samma titel. “En del av dig” är skriven av Victor Leksell, Wilhelm Börjesson & Oskar Rindborg.

Lyssna på "En del av dig" här.

Filmen, som hade premiär på Netflix den 31 maj, är skriven av Michaela Hamilton, regisserad av Sigge Eklund och har bl.a. Zara Larsson och Edvin Ryding i huvudrollen.

I januari släppte Victor sitt andra album Tid & Tro som nådde förstaplatsen på den svenska albumtopplistan. Albumet inkluderar låtar som radioaktuella "Natthimlen" samt "Eld & lågor", som är ledmotivet till filmen Vinterviken. Victor är för närvarande på en omfattande sommarturné som startade den 31 maj med en utsåld och hyllad konsert på Scandinavium, hans största spelning hittills.
Mer om turnén här.

Victor Leksell på Spotify I Youtube I Instagram I Tiktok