Turnéaktuella Victor Leksell släpper ”Allt för mig”

Turnéaktuella Victor Leksell släpper ”Allt för mig”

LYSSNA: https://VictorLeksell.lnk.to/AlltForMig
KOLLA: https://videos.lnk.to/AlltForMig

Victor Leksell slog igenom i höstas med singeln Tappat som redan har gått platina och har över 11 milj streams på Spotify. Under releaseveckan gick låten rakt in på plats 8 på Topp 50 och har sedan dess legat på en stadig Topp 10 på Spotify. Under hösten har Victor bland annat varit förband till Hov1, Molly Sandén och Tjuvjakt.

Det har gått snabbt för Victor, bara 21 år gammal med endast två släppta låtar har han skapat en stark och hängiven fanbase. Nyligen blev han utnämnd till Framtidens Artist: januari av P3 och Tappat var en av den 8e mest spelade svenska låtarna under 2018.

Nu är det dags för Victor att släppa singeln Allt för migen låt om blind kärlek. Blind tonårskärlek.

För mig handlar låten om ett tillsynes trassligt förhållande men att båda parterna vet om att man skulle göra allt för varandra. Sen att trasslet i mitt fall tog över och kärleken tog slut får bli en annan historia.

Allt för mig släpps idag den 25 januari via Sony Music. Låten är producerad av William Forsling och Petter Alfredsson.

I samband med releasen åker Victor ut på sin första klubbturné, se datum här:

25 jan Cinema, Enköping
26 jan Liljan, Borlänge