TUAI släpper singeln ”Vincent”

TUAI släpper singeln ”Vincent”

I somras återuppstod det maskerade artistkollektivet TUAI med singeln Hon vill ha mig, som idag har närmare 3 milj streams. Sedan dess har bandet hunnit släppa tre ytterligare låtar med fullt fokus på fest – Igelkott, Motorola och Disco. Nu drar TUAI igång hösten med att släppa singeln Vincent. Lugnare än tidigare, med fullt fokus på känslor. Låten släpps idag och ikväll spelar TUAI på X-Cruise Adventure.

LYSSNA: https://TUAI.lnk.to/Vincent

Bakom de anonyma maskerna gömmer sig några av Sveriges mest etablerade låtskrivare. Artistkollektivet vill att musiken ska stå i centrum, därför är medlemmarna alltid maskerade. Bandet beskriver sig själva som ett icke genrebaserat band, de skapar musik utefter deras dagsform och magkänsla.

FÖLJ TUAI: TIkTok Instagram Spotify