Susan's Search - Susan Boyle söker duettpartner till nya albumet

Susan's Search - Susan Boyle söker duettpartner till nya albumet

Susans fantastiska resa startade med försiktiga steg på Britain’s Got Talent-scenen 2009. Med denna chans och möjlighet att visa upp sig lyckades hon övervinna både juryns och publikens skepsis. På YouTube har hennes klipp från programmet visats över 350 miljoner gånger och Susan har skapat historia som står i en klass för sig.

Nu vill Susan Boyle skicka vidare den chans och möjlighet hon själv fick genom egna tävlingen Susan’s Search. Susan söker efter en duettpartner till nya albumet som släpps i slutet på november. Tävlingen startar redan idag på YouTube och Susan Boyles hemsida: www.susanboylemusic.com/se

Den som vill vara med i tävlingen skall spela in ett videoklipp där de sjunger ”Silent Night” och därefter ladda upp klippet i Susan Boyles YouTube-kanal. Susan Boyle väljer själv den slutgiltiga vinnaren i tävlingen.

Tävlingsinstruktioner: http://www.youtube.com/watch?v=bQvzqmESvBU

Susan Boyles debutalbum ”I Dreamed A Dream” var 2009 mest sålda album världen över och såldes i över 8 miljoner exemplar.

I slutet på november släpps Susan Boyles nya album i Sverige.