One Direction avslöjar omslaget till nya albumet ”Take Me Home”

One Direction avslöjar omslaget till nya albumet ”Take Me Home”

One Direction släpper nya albumet “Take Me Home” den 9 november. Idag avslöjade bandmedlemmarna albumkonvolutet i en rad meddelanden på Twitter.

Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik, Niall Horan och Louis Tomlinson fortsätter det framgångsrika samarbetet med de svenska låtskrivarna och producenterna Rami Yacoub och Carl Falk. Även Savan Kotecha, Ed Sheeran och Tom Fletcher medverkar på det nya albumet – likaså producent och låtskrivargiganterna Dr. Luke och svenske Shellback.

One Directions fans, även kallade ”Directioners” har visat styrka och engagemang världen över då bandets kommande singel ”Live While We’re Young” redan är den mest förhandsbokade singeln i historien. Låten som släpps den 28 september är just nu etta på listorna över de mest förhandsbokade singlarna i fler än 50 länder världen över, även på iTunes i Sverige.

Nya albumet “Take Me Home” släpps den 9 november.

One Direction Infection!

www.onedirectionmusic.com