Madison Beer släpper efterlängtad musik

Madison Beer släpper efterlängtad musik

​Madison Beer släpper Good In Goodbye från kommande debutalbumet!

Det unga stjärnskottet började sin resa redan 2012 när hon laddade upp sin cover på Etta James - At Last på YouTube, som blev uppmärksammad av Justin Bieber som blev den första att signa Madison. Sen dess har hon byggt en stark fanbase, som hennes Instagram med över 20 miljoner följare bevisar.

2018 släppte hon sin första EP As She Pleases, som redan streamats över 650 miljoner gånger. EPn uppmärksammades av Vogue som kallade henne "sensation of the moment", och gjorde henne till en av Billboards "21 Under 21" young talents to watch in 2018. Madison slog även radio-rekord med Home With You från EPn.

Idag släpper hon Good In Goodbye, med en musikvideo som är en del av hennes råa storytelling från det kommande projektet, där hon spelar två roller - sig själv och sin onda tvilling.

"I wanted to explore my inner demons, I make myself out to be the shitty one, not my ex-boyfriend. I always try to think of ways to flip things on their head and give them a second meaning and add more fuel to the fire."

Följ @madisonbeers resa!