Lorentz släpper singeln ”Inte för oss” feat. BENNETT & Madi Banja samt releasedatum för kommande album!

LYSSNA: https://Lorentz.lnk.to/Intefoross

Lorentz startade 2020 med att släppa Intro feat. Duvchi med tillhörande musikvideo. Han fortsätter nu med att släppa singeln Inte för oss feat. BENNETT & Madi Banja som har release den 21 februari. Nu står det också klart att Lorentz släpper sitt tredje efterlängtade album den 24 april. Ett album där han för första gången producerat merparten av låtarna själv.

Stocks going up. Våren är på ingång. – Lorentz.

Inte för oss feat. BENNETT & Madi Banja släpps idag, låten är producerad av Lorentz och Charlie Bernardo.

Sommaren 2017 överraskade Lorentz med det kritikerrosade albumet Lycka till, som var en uppföljning till ett av Sveriges mest omtalade album i modern historia - Kärlekslåtar. Inte bara Lorentz album hyllades, hans senaste turné i 14 olika städer runt om i Skandinavien lämnade stort avtryck på fans med en turnéavslutning på ett utsålt Annexet i Stockholm.

FÖLJ LORENTZ: