Kygo släpper singeln "Like It Is" feat. Zara Larsson & Tyga från kommande albumet 'Golden Hour'

Idag släpper Kygo singeln ”Like It Is” tillsammans med svenska superstjärnan Zara Larsson och amerikanska rapparen Tyga. I veckan kunde uppmärksamma fans se att hans Instagram flöde nollats, sen kom nyheten om att han färdigställt sitt tredje album Golden Hour och att första singeln ut är ”Like It Is” som släpps idag med tillhörande musikvideo.

LYSSNA HÄR: https://lnk.to/KygoLikeItIs

SE MUSIKVIDEON: https://www.youtube.com/channel/UCCFJeI-2sT_cWgz-QJRgbCw

”I’ve been spending the last couple of weeks back home staying inside, and I know many of you are in the same situation. The good thing about being home all day is that I have a lot of time to work on new music. I’m very excited to announce that I’ve finished my third album ‘Golden Hour’ and the first single is out today.” – berättar Kygo.

Sedan Kygo gav oss sin stora världshit ”Firestone” 2015 har succén varit konstant, de senaste fem åren har hans musik streamats en bra bit över en miljard gånger på Spotify och på Youtube har hans videos visats drygt 2,5 miljarder gånger. Under 2019 släppte han årets stora sommarhit ”Higher Love” feat. Whitney Houston som har över 300 miljoner lyssningar på Spotify och tidigare i år släpptes ”Forever Yours (Avicii Tribute)” som Kygo färdigställt tillsammans med Sandro Cavazza.

FÖLJ Kygo: InstagramYoutube