Justin Timberlake efterlyser kärlekspar i ny video

Justin Timberlake efterlyser kärlekspar i ny video

Sverigeaktuella Justin Timberlake premiärvisade nyligen den uppmärksammade videon till nya singeln “Not A Bad Thing” på The Ellen DeGeneres Show. Videon som är regisserad av Dennis Liu förvandlas till en dokumentär baserad på en verklig händelse där ett par förlovade sig på ett Long Island Rail Road tåg för några veckor sedan. Under frieriet spelades låten ”Not A Bad Thing” och nu efterlyser Justin kärleksparet från tåget när den inspirerande jakten på kärleken fortsätter i dokumentärvideon.

Justin Timberlakes “Not A Bad Thing” från ”The 20/20 Experience – The Complete Experience” är i skrivande stund en av de mest adderade låtarna på topp 40 radio i USA. Den 30 mars påbörjade Justin Timberlake sin Europaturné The 20/20 Experience World Tour, som den 10 maj kommer till Sverige för en efterlängtad konsert på Tele2 arena i Stockholm. Den officiella hashtagen för turnén är: #JT2020TOUR.

Justin Timberlake hedrades nyligen med tre People’s Choice Awards, tre Grammy Awards och tre American Music Awards. “The 20/20 Experience” var det bäst säljande albumet under 2013 med mer än 6 miljoner sålda album världen över. I Sverige har singeln ”Mirrors” sålt dubbel platina och ”The 20/20 Experience” har sålt guld.

Videon "Not A Bad Thing"

Video: http://smarturl.it/nabt