HON släpper ”Mår så jävla bra” - en singel om att leva & må bra

HON släpper ”Mår så jävla bra” - en singel om att leva & må bra

HON är artist, låtskrivare och producent. HON är allt hon känner för att vara. HON älskar allt det fula och fina med livet och tycker det är fantastiskt att få prata om det genom sin musik. Singeln ”Mår så jävla bra” har HON skrivit och producerat tillsammans med William Forsling & Petter Alfredsson (Victor Leksell, Newkid m.fl.). Det är en post-breakuplåt om att bara leva och må bra.

Mår så jävla bra handlar om att fira sig själv. Att vakna upp efter en dålig relation och upptäcka sig själv igen. HON ser tillbaka på alla slösade tårar och kan inte fatta att man någonsin va. Då fanns bara det och nu finns allt. ”Världen har glömt varenda sak som vi någonsin va, mår så jävla bra, kan inte fatta att vi va, nu finns inga tak, mår så jävla bra” - HON.

LYSSNA: https://hon.lnk.to/MarSaJavlaBra

HON släppte sin debutsingel ”Rör mig som du” i april. Låten har över två miljoner lyssningar på Spotify och den följdes upp av peppiga singeln ”Bättre nu” som bl.a. hyllades i Nyhetsmorgon av musikkritikern Jan Gradvall som "en av försommarens potentiellt största hitlåtar”. Det var i en session för drygt ett år sedan som allt började, då upptäckte HON kärleken till att skriva på svenska och beslutade där och då att det var något HON skulle satsa på. HON har under året spenderat tid i studion med bl.a. Alex Järvi, Freja The Dragon, Kerstin Ljungström och Clara Mae.

Mer musik med HON kommer i höst.

Följ HON:
@hon.har.insta

Se även musikvideon till singeln "Bättre nu" HÄR.