Dansbandssensationen Lucianoz släpper ny musik

Dansbandssensationen Lucianoz släpper ny musik

Idag är dansbandsprinsen Lucianoz tillbaka igen med ny musik. ”Allt kommer bli bra” är hans andra nyskrivna låt, skriven av Stefan Olsson (Veronica Maggio, Laleh), Emil Jonsson (Simsalabim) och Lucianoz själv.

”Det känns otroligt kul att få släppa ny musik igen. Det var ett tag sen sist och jag hoppas att folket är redo! Mitt budskap har alltid varit att förmedla kärlek och glädje till alla som behöver. Det ska bli kul att få åka ut på turné i sommar och se alla stora leenden i publikhavet.”, säger Lucianoz.

Lyssna på "Allt kommer bli bra" här!

Med sina 30 miljoner streams i bagaget åker han dessutom ut på en omfattande Diggilooturné i sommar med artister som Lasse Holm, Anders Bagge, Liamoo m.fl.

Datum:
Göteborg, Skatås – 24 augusti

Biljetter finns här!

Om Lucianoz:
Lucianoz har sedan debuten tagit det svenska folket med storm. Covern på dansbandsklassikern ”Det är ju dej jag går och väntar på” har streamats över 19 miljoner gånger och fortsätter att ticka på. Han har sjungit inför kungafamiljen på Victoriakonserten, fått stående ovationer på Allsången, vunnit Årets Rookie på Guldklaven (dansbandveckan) och blivit personligt inbjuden av Håkan Hellström till att vara förband på ett utsålt Stadion i Stockholm samt som gästartist på Way Out West förra sommaren. Inte nog med det hade han även en egen realityserie på TV4 under hösten 2023 där vi fick följa med honom på hans resa till Malung och dansbandsveckan.

Sociala medier: INSTAGRAM | TIKTOK | SPOTIFY